کمپینگ بازار


قرقره وینچ 8،2 تن تی مکس مدل tmax-18000

این قرقره از جنس فولاد فشرده شده و بادوام بوده که در برابر سایش و زنگ زدگی مقاومت بالایی دارد. با استفاده درست از این محصول، می‌توان علاوه بر افزایش قدرت وینچ، به پایین آمدن فشار بر روی وینچ و کاهش مصرف جریان برق بر روی خودروهای وینچ‌دار کمک کرد
برند : tmax
امتیاز مشتریان
0
درباره محصول

ویژگی های بارز محصول:

  • قابلیت تحمل وزن 8 تن
  • از جنس فولاد فشرده شده
  • مقاوم در برابر سایش و زنگ زدگی
  • سازگار با طناب‌های سنتتیک و کابل‌های فلزی
  • دارای یک کیف برای حمل آسان و جلوگیری از خرابی

 

قرقره تیمکس مدل 8 تن اکسسوری‌ کاربردی تولید شده توسط کمپانی تیمکس است که در سفر‌های آفرود، کمپینگ، طبیعت‌گردی و ... برای امداد و نجات خودرو‌های آفرود استفاده ‌می‌شود. همانطور که می‌دانید وینچ یکی از مهم‌ترین تجهیزات نجات در خودروهای آفرودی بوده که علاقمندان به آفرود و ماجراجویان به خوبی اهمیت آن را در سفرها و تفریحات آفرودی خود درک می‌کنند. وجود وینچ در خودرو کمک می‌کند تا در زمانی که لاستیک‌های خودرو در زمین‌های نرم از جمله باتلاقی، شنی، برفی و ... گیر افتاده باشد نقش به سزایی را ایفا کند و به راحتی بتوان توسط آن خودرو را بیرون کشید. اما در بعضی شرایط بسیار سخت، ممکن است وینچ به تنهایی نتواند قدرت کافی برای بیرون کشیدن خودرو را داشته باشد. در این صورت قرقره تی مکس می‌تواند گزینه‌ای بسیار ایده‌آل برای این گونه شرایط محسوب شود.

با استفاده از این محصول می‌توان قدرت کشش هر نوع وینچی را به میزان دو برابر افزایش داد و با نیروی بسیار بیشتری، به خودروی گیر افتاده در باتلاق کمک کرد. از دیگر مزایای این قرقره می‌توان به تغییر جهت کشیدن خودرو اشاره کرد تا بدون آسیب رساندن به کابل‌های فلزی یا طناب سنتتیک، این تغییر مسیر صورت گیرد.

این قرقره از جنس فولاد فشرده شده و بادوام بوده که در برابر سایش و زنگ زدگی مقاومت بالایی دارد. با استفاده درست از این محصول، می‌توان علاوه بر افزایش قدرت وینچ، به پایین آمدن فشار بر روی وینچ و کاهش مصرف جریان برق بر روی خودروهای وینچ‌دار کمک کرد. در ضمن این قرقره قابلیت تحمل وزن 8 تن را داشته و می‌توان از کابل‌های فلزی و طناب سنتتیک در آن استفاده کرد.

برای جلوگیری از خرابی قرقره و حمل و نقل آسان این محصول یک کیف برای آن طراحی شده تا جابه‌جایی و ذخیره‌سازی آن راحت باشد.

افزودن نظر